Sivut

lauantai 21. syyskuuta 2013

Ruotsin tuliaisia osa 2.

Tidits, juhuu ja jippii! Blogia on tullut kirjoiteltua sen verran, että juttuja on kasassa nyt 
tasan sata!
 Aina ei ole ollut edes asiaa, varsinkaan järkevää, mutta silti on pitänyt kirjoittaa.

Mutta nyt on tärrrrrkeää asiaa!
 Nimittäin lisää Ruottin tuliaisia. Lähes kaikki esineet ovat löytäneet paikkansa. Ja niitä pitää ihastella vähän väliä.

Ensimmäiset pari ostosta ovat sellaisia, joita olen ihastellut muiden blogeissa ja haaveillut niistä jo pitkään.
Mies oli aikonut ostaa ne minulle joulu- tai synttärilahjaksi, joten nyt täytyy tehdä joulua varten uusi toivelista miehen lahjahankintastressiä helpottamaan. Hah! :D


Nämä on niin ihanat. Eivätkä juuri esittelyä kaipaa. Arne Jacobsenin Design Letters- kipot ja kupit.
 Ja Tukholman Illums Bolighus, josta nämä ostin oli aivan kertakaikkisen ihana kauppa. Olisin voinut ostaa sieltä kaiken. Tilin saldo ja matkalaukun tilavuus oli isona pienenä esteenä. 


 



Tämä ihanuus löysi vihdoinkin meille. 
Hay, Wooden Hand. Illums Bolighusista.

Mies tupisi, että ei pidä mennä itse ostamaan kaikkea, kun menee lahjahankintasuunnitelmat plörinäksi.

Atomic robot man, jostain pikkuputiikista Kungsgatanilta.

Kroatiasta ostettu robottikello sai kaverin Tukholmasta. Hyvin tulevat juttuun. Näyttää olevan aamujumppa menossa.

 
Studio Matryoshka Pocket Robot  OMM Design
Lisää roboja. Maatuska on ollut hankintalistalla piiitkään. Olin suunnitellut jotain perinteisempää, mutta tämä porukka vei minun sydämen. Olen joskus aikeisemmin katsellut näitä nettikaupoista, mutta ei ole tullut tilattua. Nyt kun näin nämä söpikset livenä, niin ei muuta kuin kassan kautta. 
 

Miten minä olen tähän asti tullut toimeen ilman muropurkkia? Nyt voi murot olla keittiön tasolla ilman että ruma pahviloota polttaa silmiä :D
Tämän ostin Sigtunasta, josta kirjoitin täällä.

Isoin hankinta on vielä matkalla. Postipojan hellässä huomassa. Toivottavasti...
En malta odottaa, että paketti saapuu!

Isä tupsahti aamulla ovelle ja toi muikkuja, joten päivän ruoka oli sillä selvä. 
Nyt pannun ääreen paistelemaan ruisjauhoissa pyöriteltyjä muikkuja. Yleensä A napsii muikkuja sitä mukaa, kun niitä kerkiää paistaa. Mutta jospa niitä jäisi pari minulle ja miehellekin :)

Sadas juttu. 
Tuhannet kiitokset lukijoille.
Kiva kun olette siellä.

4 kommenttia:

  1. En kestä...haluun tuollaisen käden...:)

    VastaaPoista
  2. Mulla oli noi Arne Jacobsenit mun lahjalistalla, mutta mies meni siitä mistä aita oli matalin ja valitsi listalta lahjakortin jonnekin (eli tässä tapauksessa Pentikiin) :) Mutta kyllä mä ne vielä joku päivä saan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jos et saa lahjaksi, niin sitten ostat itse :D
      Minun toivelistalle jäi vielä Design Lettersin kannu ja iso purkki, String-hylly ja Marimekon purnukoita. Niistä saa mies valkata, jos haluaa lahjoa minua :D

      Ja Pentikin lahjakortti on hyvä lahja. Just viikko sitten kävin sieltä ostamassa Ruotsin sukulaisille tuliaisia ja siellä oli vaikka mitä kivoja uutuuksia :)

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...