Sivut

torstai 2. toukokuuta 2013

Toukokuu tulla tupsahti

Minä olen aina myöhässä kaikista juhlapyhien vietoista ja juhlimisesta.
Työnkuvani on sellainen, että minä olen töissä aina silloin, kun "normaalit ihmiset" juhlivat :D Sitten kun ne normaalit alkavat valmistautua arkeen paluuseen, niin silloin minä heittäydyn vapaiden viettoon.
Tämä vuosi ei tee poikkeusta vapun osaltakaan, vaan nyt tuli seitsemäs vuosi peräkkäin, että olin vappuaaton ja -päivän töissä.

No meillä oli sitten kinkerit eilen vappupäivänä ja tänään sain levätä ja nukkua ja pitää rääppiäiset. Hävettää ihan paljastaa, mutta olin tänään sängyssä neljään asti. Mutta koska oli itse aiheutettu olotila, niin turha valittaa.

Joskus mainitsinkin, että minun mies tekee viikonloppuisin harrastuksenaan ravintola-alan hommia, vastapainona oikeaan arkityöhönsä. Tämä taitaa olla viides vappu, kun pidettiin hänen työkavereiden kanssa vappupirskeet. Nämä kinkerit on kaukana kulinaarisesta hifistelystä ja näitä pirskeitä taitaa kuvata kaikkein parhaiten sana bakkanaalit :D
Raskas työ vaatii raskaat huvit. Vaimitenseoli... Mutta onneksi näitä juhlia on vain kerran vuodessa :D
Suurin osa eilen otetuista kuvista on julkaisukelvotonta. Tässä muutama sellainen, jotka kehtaa julkaista :)



























Huomenna minun vapaat keskeytyy palaverin verran, mutta sitten saan jatkaa vapaiden viettoa maanantaihin asti. Aevan ihanata! :)

Kannattaa näköjään pitää tällaisia viikon blogihiljaisuuksia, kun sillä aikaa tänne ilmaantuu uusia lukijoita :D Tervetuloa!

6 kommenttia:

  1. Kiitos ja Aamen. Luin edellistä päivitystä viikon. Joka päivä! :D

    VastaaPoista
  2. Sinulle on blogissani haaste! =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. Melkoinen haaste olikin! Saa nähdä riittääkö nämä vapaat vastailuun :D

      Poista
  3. Nautihan vapaistasi, olet ne ansainnut!
    Nuo sapuskat näyttää kyllä aika herkuilta, lurps.. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nautin varmasti :)

      Sapuskat oli tällä kertaa kunnon mättöä. Hyvin maistui pirskeissä ja pirskeiden jälkeisenä aamuna :D

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...